Máme zde situaci, kterou zažíváme troufnu si říct, všichni poprvé. Bojíme se něčeho co nevidíme a snažíme se, před tím neviditelným zabijákem ochránit.

    Jistě, zabiják v určitém slova smyslu, nicméně podceňovat tuto situaci nelze a zlehčovat už vůbec ne. Všichni vidíme, jaká jsou opatření a asi všichni chápeme reálné možnosti vybavit občany ochrannými prostředky. Je nad slunce jasné, že složky IZS bojující v první linii, jsou nejvíce ohroženi a patří jim bez pardonu vše, co jim lze dát.

    Nelze však pominout fakt, že je třeba myslet i na další dotčené profese, řidičů nevyjímaje. Žijeme totiž v době, kdy místo orné půdy máme na svém území sklady nadnárodních společností, v době, kdy bylo zlikvidováno spousta fungujícího a sloužícího k obživě s tím, že si to přivezeme. Jak vidíte, byla to lež. Stačí jeden vir a doprava v Evropě kolabuje, řidiči jsou vystaveni něčemu, co zde nebylo ani před otevřením hranic a vstupem do Unie.

Zamyšlení nad aktuální situací řidiče kamionu.

  Už nesčetněkrát byla popsána profese a osobnost řidiče. Je to člověk, většinou vyučený, někdy i studovaný, je to člověk, který má ve většině dopravních firem přiznanou nejnižší možnou základní mzdu. Díky tomu je to člověk, který nemá nárok na dovolenou, nemocenskou, důchod. Toho se většinou stejně nedožije, protože tento kdysi skoro soběstačný stát je rozkraden a zadlužen na několik generací a důchodový věk se prodlužuje až do nekonečna.

     Řidič je také člověk, který má velikou odpovědnost za životy jiných, měl by být profesionál a umět se vyvarovat chyb amatérů.

Jak si profesionálních řidičů nákladních vozidel cení státní úředníci na Ministerstvu práce a sociálních věcí, Vám přináší následující korespondence, která byla zaměřena na to, že řidiči autobusů a opraváři autobusů byli převedeni do 5. skupiny prací. Na ostatní řidiče nákladních vozidel se všichni jako vždy vykašlali.

Chyba je ale také na straně samotných řidičů, jak je napsáno i v poslední odpovědi MPSV, protože se neumí sjednotit a táhnout za jeden provaz. Naše Sdružení řidičů CZ, z.s. se zde 7 let snažilo hájit zájmy řidičů a výsledek? Petici na přeřazení VŠECH řidičů nákladních vozidel a autobusů podepsalo pouze 2500 osob - po 3letém sbírání podpisů. K projednání petice ve sněmovně je však zapotřebí minimálně 10 000 podpisů.

 

Když exekutor přijde k vám domů: Co zabavit smí a co ne?

 Přijít domů a najít tam vykonavatele exekutora, jak vám olepuje vaše věci zabavovacími nálepkami, nepotěší jistě nikoho. Nicméně ani při tzv. mobiliární exekuci, tedy při soupisu a zabavování movitých věcí dlužníka, nelze postihnout všechny věci, které se na místě nacházejí, byť i patří dlužníkovi.

Podkategorie

Poslední články